من چیستم؟


oham

 

من چیستم؟

افسانه ای خموش در اغوش صد فریب

گرد فریب خورده ای از عشوه نسیم

خشمی که خفته در پس هر زهر خنده ای

رازی نهفته در دل شبهای جنگلی

 

من چیستم؟

فریاد های خشم به زنجیر بسته ای

بهت نگاه خاطره امیز یک جنون

زهری چکیده از بن دندان صد امید

دشنام زشت قحبه بد کار روزگار

 

من چیستم؟

بر جا ز کاروان سبکبار ارزو

خاکستری به راه

گم کرده مرغ دربدری راه اشیان

اندر شب سیاه

 

من چیستم؟

تک لکه ای ز ننگ به دامان زندگی

وز ننگ زندگانی، الوده دامنی

یک ضجه شکسته به حلقوم بی کسی

راز نگفته ای و سرود نخوانده ای

 

من چیستم؟

لبخند پر ملالت پاییزی غروب

در جستجوی شب

یک شبنم فتاده به چنگ شب

حیات گمنام و بی نشان

در ارزوی سر زدن افتاب مرگ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 24 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:9 توسط  banooyekhial| |


Power By: LoxBlog.Com